dinsdag 5 oktober 2010

Hoe gaan wij Around the World promoten?

Wij willen graag Augmented Reality promoten via iTunes, social networks en we gaan samen werken met Operating system Android van Google.

Wat betreft iTunes is het vrij simpel. De app ,voor het gebruik op de iPhone, een nog onbepaalde periode gratis aanbieden. Zodra het meer bekendheid heeft kun je er geld voor gaan vragen.
Social networks zijn voor de Smartphones in opkomst. Velen gebruiken hun Smartphone al om filmpjes op YouTube te posten of een krabbel te plaatsen op hyves. Daarom is het handig om banner’s die je mogelijk op zulke netwerken zou kunnen plaatsen, te filteren voor smartphone bezoekers.

Wat het samenwerken met Google hadden wij het volgende bedacht: Bij aankoop van een Android bestuurde Smartphone krijg je automatisch ons programma erbij. Het is dan voor ons mogelijk geld te vragen van google die een nieuwe feature aanpassen aan hun systeem.
Het is uiteraard zo dat wij niet met Google in contact zijn en dus geen oordeel kunnen uitbrengen of dit een realistische gedachte is of niet.

Dan komt er uiteraard een site. Hier is te zien hoe het programma in zijn werking gaat en de bedoeling is dan dat mensen met hun problemen daar heen kunnen.
Het programma moet ook te downloaden zijn via deze website.

Om goed te kunnen promoten in Social Media als Twitter, LinkedIN groepen en relevante weblogs moet je wel al een goede en betrouwbare reputatie hebben opgebouwd. Dit is ook een rede waarom Google voor ons een goede samenwerking zou zijn.
Maar we moeten wel Google kunnen overhalen om ook daadwerkelijk met ons samen te gaan werken. Om dit voor elkaar te krijgen moeten wij eerst komen met een prototype en het promoten voor alleen Google. Dit is dus punt 1 wat betreft ons promotie beleid.
Werkt Google niet mee zullen wij of ons beleid moeten aanpassen of alleen de samenwerking met de operating system.

Wat uiteindelijk te trend dus moet worden is het gebruik van Around the World. Consumenten laten hun tomtom of andere vorm van gps achterwegen en gebruiken Around the World om de weg te vinden. Maar niet alleen dat, consumenten zullen het ook gaan gebruiken voor het vinden van de dichts bij zijnde Albert Hein.
En zelfs daar blijft het niet bij. Het is als toerist mogelijk om bezienswaardigheden te vinden.
Kortom, het is een programma met veel mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten